Neizdevās pievienoties?
Publicēts - 18.03.2012
1. Pārliecinieties vai nav ieslēgts „Caps Lock” taustiņš.
2. Ja aizmirsta parole
2.1 Konts nav bloķēts
2.1.1 Izmantojiet izvēlni „Aizmirsu paroli” un saņemsiet iespēju uzstādīt jaunu paroli
2.1.2 Ja esiet Swedbank klients, variet izmantot autorizācijai Swedbank internetbanku.
2.2 Konts bloķēts (tas notiek ja vairākkārt ir ievadīta nepareiza parole un parādās attiecīgs paziņojums)
2.2.1 Konts pēc laika atbloķējas automātiski un ir iespējams veikt paroles atgūšanu.
2.2.2 Jāzvana Klientu atbalsta nodaļai tālrunis +371 6750 3030 (darbdienās no 9.00 - 18.00).
3. Ja Jūs vēl neesat portāla lietotājs, ir nepieciešams reģistrēties.
4. Portāla lietotāja konts tiks aktivizēts pēc Jūsu reģistrācijas datu pārbaudes, par to pienāks ziņa uz Jūsu norādīto e-pastu.